איך לעשות אוראלי משותף ליטוף יותר נעים? אחרי הכל, עבור מין אוראלי ביותר הוא די פרימיטיבי מאותו סוג. במאמר נדבר על איך להוסיף אש לסקאם ולעשות את המיקום "69" עדיין חם.

התוכן של המאמר

1 למעלה 11 שיטות

למעלה 11 שיטות -11

זכור את היסודות

לפעמים רבים להרים את המהות של חיבה אוראלי ולנסות קצת לומן של הזמן כדי לעורר שותף. אבל יש שני כללים עיקריים של מין אוראלי:

סקס אוראלי לפני החדירה צריך להירגע ולרגש. סקס אוראלי ללא חדירה צריך לעורר ולהירגע.

להתחיל אחיד. זכור כי סבלנות תמיד מתוגמל.עם פיזיולוגיה רגילה, כמות חומר סיכה הוא כיף נעים. אבל לא תמיד יש לך מספיק. עבור גבר גם בוער נינוח להגדיל את הקצב בהרכב עם העבודה של הידיים.

אם המין הנרתיק או האחורי-נורא אינו נכנס לתוכניות, יש להביא את השותף לשיא של הנאה (החל בהשפעות לא מתוחכמות) ורק מאוחר יותר להירגע - להביא לאורגזמה. ... Читать дальше »

Просмотров: 253 | Добавил: morleyf50dkrugh | Дата: 06.07.2022 | Комментарии (0)

הכל כבר זמן רב רגיל כי בעולם של היום, הכל נעשה מהר מאוד. זכויות חיים, ללא תשלום אנשים אנשים נשארים מעט. סקס מודרני מאיץ. בזוגות, הכיבוש הנעים הזה יכול לעבור כך לדבר לגמרי מהר, גם אם בלהט מאוד באופן פעיל. אבל בשביל מה למהר בו? אחרי הכל, הנאה היא כל הזמן נחמד למתוח! סקס איטי אינו נחות בקרוב ובעלותו עלייה במשקל.

התוכן של המאמר

1 איטי מִין 2 יתרונות סקס איטי 3 גברת מבט על סקס איטי 4 הם נלהבים כמו רבים replyish, איטי מִין 5 תנוחות לאבות מִין 6. מסקנה

לְהַאֵט מִין

פְּנַאִי, קרבה קשובה להיווצר על 3 עמודים עיקריים:

נהנה מהתהליך; זוג תרכיזים לא באורגזמה הגעה מהירה, אבל מנסה לחלץ רגשות נעימים כמעט מחוץ איך אנחנו רגילים לומר, כל ליטוף; תפיסה חושית; שותפים להתרכז בכל נגעת אחד לשני, לא מבקשים ללכת שלב סופי של התהליך; משחק ושפע; אוהבי מעקב הרצונות של הגוף שלהם, מבלי להפוך את פעולת האהבה פורמלית וחמוץ תהליך הכשרון של אורגזמה בפרק זמן מוגדר לחלוטין.

גבר ו Dama, ... Читать дальше »

Просмотров: 301 | Добавил: morleyf50dkrugh | Дата: 06.07.2022 | Комментарии (0)

מה זה עדיין על בסיס האמונות של הפסיכולוגיה ובמהלך יש צורך לאדם?

התוכן של המאמר

1 מושג 2 פיתוח עצמי ופרודוקטיביות 3 או יותר?

מושג

סובלימציה היא בדרך כלל מנגנון מגן של הנפש, שבו אותו אנרגיטי מנותב ערוץ אחר.

התקשות סובייטיות ופגמים מידע נזרע למראה לא מדויק כי ליווי הוא משהו, חובה, אז, מה צריך לשתוק. אבל מעטים יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין לגמרי לגמרי עם זנות.

לדוגמה, ביצירתיות. סובלימציה של אנרגיה מינית היא תהליך שבו ליבידו של אדם מומרת חברתית כמו מעשים רלוונטי. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%97%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%9f/

פיתוח עצמי ופרודיביות 2

הסופר, הבורא ש ... Читать дальше »

Просмотров: 606 | Добавил: morleyf50dkrugh | Дата: 06.07.2022 | Комментарии (0)

עבודה בתחום הזמן הפנוי כוללת תקשורת עם מספר עצום של גברים וכל אחד "תיקנים בראש", כמו גם את הספציפיות של תקשורת והתנהגות. למרבה הצער, לקוחות Esquitrers אינם תמיד מנומסים וחיניכים רבות עם מינרלים אמיתיים. מיליון מיל ואנשי עסקים יש מספר עצום של גברים רגילים, עם Robbola הטמון בהם, הומור טיפש ובורות. אבל, למרבה המזל, המיעוט הזה.

הבעיה היא כי המלווים חייב להיות ידידותי, מתוק וחברתי עם כל לקוח, ללא קשר אם הוא אוהב את זה או לא. הבנות צריכות לחייך, לשמור על שיחה ולהעריך גבר בכל רחבי הפגישה, גם אם יש לו מצב רוח רע היום, משהו כואב או גועל חי לגבר. כיצד להיכנס לידיים שלך כדי לא להפריע תאריך? אנו ננתח טכניקות וטכניקות שונות שיעזרו לך להיות מקור נחמד וחיובי בכל מצב.

להתכונן להיפגש מראש

קל מאוד להיות ידידותי וחברתי כאשר אהדה עבור בן שיחו. לדוגמה, אתה אוהב את קולה, להסתכל או מעריץ את הדרך. במצב כזה, הפה נוש ... Читать дальше »

Просмотров: 395 | Добавил: morleyf50dkrugh | Дата: 06.07.2022 | Комментарии (0)