21:41
אסקלס תקשורת דקויות עם לקוחות: איך להיות נחמד וידידותי כאשר אתה לא רוצה בכלל

עבודה בתחום הזמן הפנוי כוללת תקשורת עם מספר עצום של גברים וכל אחד "תיקנים בראש", כמו גם את הספציפיות של תקשורת והתנהגות. למרבה הצער, לקוחות Esquitrers אינם תמיד מנומסים וחיניכים רבות עם מינרלים אמיתיים. מיליון מיל ואנשי עסקים יש מספר עצום של גברים רגילים, עם Robbola הטמון בהם, הומור טיפש ובורות. אבל, למרבה המזל, המיעוט הזה.

הבעיה היא כי המלווים חייב להיות ידידותי, מתוק וחברתי עם כל לקוח, ללא קשר אם הוא אוהב את זה או לא. הבנות צריכות לחייך, לשמור על שיחה ולהעריך גבר בכל רחבי הפגישה, גם אם יש לו מצב רוח רע היום, משהו כואב או גועל חי לגבר. כיצד להיכנס לידיים שלך כדי לא להפריע תאריך? אנו ננתח טכניקות וטכניקות שונות שיעזרו לך להיות מקור נחמד וחיובי בכל מצב.

להתכונן להיפגש מראש

קל מאוד להיות ידידותי וחברתי כאשר אהדה עבור בן שיחו. לדוגמה, אתה אוהב את קולה, להסתכל או מעריץ את הדרך. במצב כזה, הפה נושף אוטומטית בחיוך ובנושאים לשיחות וביטאטורציה נולדו לבדו.

במצב שבו משהו כוננים אותך בלקוח (מראה, גיל, קול קשוח, צוות צוות, עסק בלתי חוקי, גרימת התנהגויות) קשה מאוד להראות כמה רגשות טובים, למצוא נושאים לשיחות, ועוד יותר מחמאות סימנים טיוח של תשומת לב, גם אם זה החובה הישירה שלך ועל זה אתה מקבל כסף. אבל אדם הוא לא רובוט, וקשה מאוד לעשות משהו דרך כוח.

במקרה של מצבים כאלה, תמיד לבצע רשימה של שאלות מילואים ואת אלה שאתה יכול לדבר עם הלקוח ולשמור אותם בראש שלך, כך במהלך התקשורת היא לא הפסקה מביכה, כמו גם שתיקה ארוכה מהצד שלך. הטיעונים יכולים להיות כלליים ותכליתיים, וכן מוכנים תחת לקוח מסוים, המבוסס על האינטרסים שלו וסוגי פעילותו. בניית שאלות כדי לאלץ את הלקוח הסבר ארוך ומפורט, כך שתוכל לצייר זמן טוב. אתה תוכל להקשיב לחייך חמוד, כי אתה לא צריך לחשוב fevrally זה עדיין יבקש ממנו. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%94%d7%a8%d7%a6%d7%9c%d7%99%d7%94/

דגש על תכונות חיוביות של הלקוח

אם הלקוח תפסו זקן מדי, ואולי מכוער או משעמם, אז אל תתרכז בו. אם אתה מתמקד בעוינות שלך, אז בפגישה כולה אתה תהיה מוטרד כועס על הליקויים שלה, אשר ישפיעו על התנהגות. אתה תהיה דורבני, הביטוי של הפנים ישתנה נייטרלי או לא מרוצה, לדבר ולתקשב לאדם לא יהיה שום תשוקה, ורק אחד ירצה לסיים את הפגישה בהקדם האפשרי. אבל עם גישה כזו, אתה לא תרוויח הרבה כסף. אם חיכית לך ללכת על התאריכים רק עם תנודות צעירות עם מראה נעים ומוח יוצא דופן, אז קצת לא בסדר.

ליווי עבודה Mod... "לא מפחד!"איך...

המשימה שלך היא לספק את כל הלקוחות עם שהייה נוחה בחברה שלך, ולאחר מכן לנסות להסתכל על זה ללא תשלום ולהתמקד בתכונות טובות שלך. אולי זה נורא, אבל יש לו דמות טובה וקול יפה, להשאיר אותו שומן, אבל זה עוסקת צדקה וחסות מקלט לבעלי חיים, או הלקוח התברר להיות איש זקן, אבל זה שיח שיח נהדר מספר סיפורים פנטסטיים מהחיים. עדיין מזה לבנות קו תקשורת. להתרכז במשהו חיובי, אתה לא צריך להעמיד פנים, כי אתה תהיה נערץ על ידי האיש הזה, גם אם לא לגמרי. להתרכז מספיק על משהו, כך שזה מרגיע פנימי והפסיק לשים חיוך חמוד. אנשי עסקים מרגישים שקר דק מאוד, ולכן קשובים עם משחק משחק.

תחשוב על כמה כסף אתה מרוויח

מוטיבציה תמיד עובד עם ברישול, במיוחד אם אנחנו מדברים על כסף. תארו לעצמכם כמה כסף תקבל לאחר פגישה ואז אתה יכול לעשות את זה איתם. אולי תוכל להעתיק במכונית ואתה רק מתגעגע לסכום הזה, או שאתה תראה את העגילים היפים בתכשיטים, או זמן רב חלם לקנות תיק המותג. ממכירת חלום אהבה אתה מופרד רק כמה שעות בחברת גברים, גם אם לא נעים מאוד.

את הרגשות החיוביים ואת הציפייה של רכישות מסוגלים לחפוף בשני חשבוניות, ואתה תנסה להיות חמודים וחביב, לא משנה מה!

לנצל את כישורי ההפקדה

זה ידוע כי אפילו הדוב ניתן ללמד לנהוג אופניים ואדם כבר. אני תמיד רוצה להיראות טוב וידידותי? ללמד לחייך. כן כן, מיומנות זו יכולה להיות מאומנת כמו השרירים בחדר הכושר. אם כל יום מול המראה מבצע תרגילים מיוחדים (לבנות עוויה, למתוח את השרירים של הלחיים עם הידיים שלך, לחזור על אותה פעולה במשך כמה דקות ברציפות), אז לאורך זמן תלמד לחייך על "המכונה ", ללא קשר לתנאים שלך ולמצב הרוח שלך. מנהלים, מוכרים ומכירות ואנשי עסקים נהנים מיומנות זו.

טכניקה זו תעזור לך לא לשחרר את הגישה השלילית שלך. ושם הוא יישאר לילד, הוא יצטרך רק לבחור את הנושאים לשיחות ולנסות למצוא לפחות כמה נקודות קשר עם הלקוח.

לשחק את התפקיד של "הילד"

זכור כי אפשרות כזו אינה נוסעת עם כל אדם, אבל בגלל שזה לוקח סיכונים לפני החלת שבב זה. אם יש לך מצב רוח רע, אתה עצוב ואתה עייף, אז אני אומר את זה ללקוח, אבל קצת מוסיף את המצב. הוא סטירה את הספוג, בבקשה, תגיד שהכל בסביבה כל כך רע ומבולבל, ילדה קטנה וחסרת הגנה. אתה יכול גם לעלות לשכנע. ישנן שתי אפשרויות לפיתוח אירועים: או הלקוח לארגן שערורייה ויהיה זועם למה אתה לא מספק את השירותים כראוי, או להפוך את "גיבור מצב Defender" ויתחיל לרוץ סביבך ולהירגע.

מעניין, כמה אנשים כמוהם מדי. הם מוכנים לתת הכל על ההזדמנות לנסות "גדול וחזק אלפא זכר". ולתת לך את ההזדמנות להביע את התכונות האלה, לעזור לך. אבל זכור כי לא כל הלקוחות ייפול על טריק כזה.

Eskzhotnitsa הוא לא רובוט, אבל אדם חי, ולפעמים קשה לשחק רגשות מזויפים כל יום בלי שתיקה, כל אחד יכול להישבר. זה חייב לעבור זמן מסוים במקצוע, כך שתוכל לכסות פגישות עם לקוחות, לגבי עבודה רגילה, מבלי לחבר את הרגשות שלך ואת הרגשות. בינתיים, לא למדת להיות שחקנית טובה, להשתמש בהצעות אלה כדי לפגוש גם עם לקוחות "כבדים" עם בנג והכנסה הביא. כל המיומנויות יהיה מנוסה. העיקר הוא לא לוותר, ולספק את כל החלומות שלך על חיים עשירים ומפנקים.
Просмотров: 391 | Добавил: morleyf50dkrugh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar