21:41
איך לעשות איך אנחנו כל הזמן מדברים, סקס איטי: יתרונות ותנוחות

הכל כבר זמן רב רגיל כי בעולם של היום, הכל נעשה מהר מאוד. זכויות חיים, ללא תשלום אנשים אנשים נשארים מעט. סקס מודרני מאיץ. בזוגות, הכיבוש הנעים הזה יכול לעבור כך לדבר לגמרי מהר, גם אם בלהט מאוד באופן פעיל. אבל בשביל מה למהר בו? אחרי הכל, הנאה היא כל הזמן נחמד למתוח! סקס איטי אינו נחות בקרוב ובעלותו עלייה במשקל.

התוכן של המאמר

1 איטי מִין 2 יתרונות סקס איטי 3 גברת מבט על סקס איטי 4 הם נלהבים כמו רבים replyish, איטי מִין 5 תנוחות לאבות מִין 6. מסקנה

לְהַאֵט מִין

פְּנַאִי, קרבה קשובה להיווצר על 3 עמודים עיקריים:

נהנה מהתהליך; זוג תרכיזים לא באורגזמה הגעה מהירה, אבל מנסה לחלץ רגשות נעימים כמעט מחוץ איך אנחנו רגילים לומר, כל ליטוף; תפיסה חושית; שותפים להתרכז בכל נגעת אחד לשני, לא מבקשים ללכת שלב סופי של התהליך; משחק ושפע; אוהבי מעקב הרצונות של הגוף שלהם, מבלי להפוך את פעולת האהבה פורמלית וחמוץ תהליך הכשרון של אורגזמה בפרק זמן מוגדר לחלוטין.

גבר ו Dama, המתמחה כמה באים לידי ביטוי, סקס איטי, להתענג בכל רגע. זה לא אומר כי שלהם אין תשוקה ואש - להיפך, אנשים כאלה לחדור בזהירות את ההווה להבה של תשוקה להשיג את גבולות הרגשות. תהליך מין בצמד כזה קרוע על ידי אודיוזיס של ארוטיזם ויופי. ללא ספק, ראוי להזכיר כי הם כפליים.

היתרונות Sex2 איטי

כגון צור קשר כפי שהוא ישפר את הקשר של מלט courty, מגבילה רוחנית קִרבָה. זה מגביר את הרגישות, נותן לו את כל הטווח נבדק על ידי חובבי רגשות. סקס איטי כבר זמן רב חשוב מאוד לחיזוק יחסי נישואין.

כֹּל אֶחָד הקרבה מומרת יצירתיות ייחודית, ייחודית שבוצעה יחד. סקס הופך למקור השראה והרפיה, משהו חולם קַל. הוא הופך זוג בברית האמיתית של אנשים לאהוב.

אינטימיות איטית יכולה גם להיות אססטורית. בדרך האחרונה, עקרונות טנטרי הם melone על זה. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי על פי אותם, במהלך מעשה האהבה, השותפים מבינים את עצמם, גם לשחרר את האנרגיה של סקס שנערך בגוף האדם. כי זה רק כל כך אפשרי להבין את המהות שלנו, מוט פנימי, גם באמת לפתוח את החצי השני שלה. העיקר הוא לא למהר לשחרר את עצמך מתאווה ותשוקה, לא לנסות בהקדם האפשרי כדי להרגיש אורגזמה.

כְּבָר מן הרשומה אפשר להבין כי סוג "מודרני סקס ", אשר" תואם "של זמן בא לידי ביטוי רק במהירות, מאוד מאבד לאיטי. הוא מביא פחות תענוג.

מתרגלים אנשים איטי אנשים לשלוט טוב יותר את הגוף ואת הרגשות. כולם יודעים שהם יכולים אפילו נהל את האורגזמה שלך, לדחות אותו, שמירה על התרגשות, המאפשר לכל תא הגוף להתלקח מן הציפייה של אפילוג. כאשר התהליך בסופו של דבר מסתיים, האורגזמה שלהם מתמודדת עם פיצוץ, תחושה, כמו שאנחנו כל הזמן אומר את ההווה תַעֲנוּג. קבל עונג כזה כתוצאה של הזדווגות מהירה לא סוף סוף לצאת.

רגיל סקס רגשות קמצנים מאוד. זה נותן רק כמה שניות של הנאה אזור איברי המין. הסופי מגיע אך ורק בגלל איך להתבטא, פעולה פיזית, לגמרי ללא כל כמה באים לידי ביטוי, את המרכיב הנפשי של התהליך. הוא לא כל כך שונה כמו סיפוק עצמי ברור - רגשות הם בערך אותו דבר. אני חייב לומר מה כמה דקות כזה גוף קטן פשוט אין זמן לשפוך רגשות מתאימים. לְהַשְׁווֹת את המין המהיר יכול לשמש כמו רובנו התרגלו לומר, נקניק בבצק, ליירט בדוכן על הכביש עבודה במקום ארוחת בוקר רגילה.

איטי, להיפך, כוחות את כל הגוף רעד באורגזמה עזה. באמת רוצה להדגיש את העובדה כי שותפים הם פשוטים מזרקה, נותן אקסטזה בלתי נשכחת לחלוטין.

לְהַאֵט סקס הוא במיוחד מה ניתן לקרוא בצדק את האהבה הבאה.

גברת מבט Sex3 איטי

בפרט, הוא אוהב נציג מין איטי של חצי מקסים של אוכלוסיית כדור הארץ. כמו הטבע המתוחכם ביותר, הם אפילו טוב יותר נתפס unhurried ארוטיקה. רווחיות על ידי סרטים פורנוגרפיים בסגנון של בעלי חיים, ללא מרפסות ומין פראי מדי פעם מעודדת גבירותיי. חושניות של אינטימיות איטית עבורם הוא אפילו יותר חשוב.

מובנת, כי נשים עוד יותר נרגש. לכן, מין איטי במיוחד מאפשר להם לקרוא את כל ההנאה. ארוך להגיע פרלוד - זה מה שאתה צריך גברת.

הגברות אופייניות של קדמי אנרגיה, חיבוקים כמו סוללה סולארית. זה אפשרי כי הם מקבלים אותם יותר - את שוחרר באותה מידה, מפתיע את השותף שלך. כל המין האיטי סוף סוף מייצג צורה של הליכים שאתה אוהב כמעט את כל הנשים.

תן להיות סקס איטי בחוץ, בסופו של דבר, זה לא נראה מרשים מאוד, זה הפך, עושה הזר שלו בסרטים למבוגרים, אבל הוא המשיך ליישם את המטבח אנלוגיות, צלחת לגורמה אמיתית.

זה למה כל אדם יכול להיות מומלץ: בבקשה שלך חברות שלך! הם במיוחד רגישים לפעולה נינוחה ועדינה.

תשוקה כמו שכולם אומרים איטי סקס 4

הכל זה טבעי מאוד מצוין. אבל כמה נכון, זה נעשה, לעשות אהבה כזאת?

ב קודם כל אתה צריך לשים את זה קצת, להקצות זמן. לפחות שתיים או שלוש שעות. לתקופה זו צריך מאה אחוז, בסופו של דבר, לבודד מן הסביבה ומקורות הגירוי ב שֶׁלָה. לכבות את הטלפון, טלוויזיה, מחשב - כל מה שיכול פשוט למנוע נעים לפנאי. נכון, אם תרצה, תוכל לכלול מוזיקה נמדדת ונינוחה, אשר לא תשלימו את האווירה של הקסם הקרוב.

לאחר מכן יש לבשל מקום למין. יש צורך לקשט את זה בסופו של דבר עם פרחים, לשים פירות, יין. אם יש הזדמנות, אתה יכול לבשל אפילו אמבטיה, משותף הישאר במה יהיה התחלה טובה של ליטוף הדדי. גם סקרן הקדמה של שמנים, פשתן יפה, נר (רגיל וארומטי). לֹא יש צורך למהר. ציוד מקומות ציפייה של אחדות מתוקה יכול גם להביא הנאה.

מתי הכל מוכן, לוכש יושב יחד בדמדומים נעים, שותה כוס יין מעט softlit. כולם יודעים כי אז לאט ללכת למרגש ביותר, חילופי למידה וקל.

לישראל אין מקום לדעות קדומות, אם אנחנו מדברים על עבודה בסוכנות ליווי. גברים מקומיים בעלי מוסדות רוחניים גבוהים. הכל מבין כי היום eskzhetnitsa פשוט מלווה את השותף באירוע, שומר את הראיון ואת ליווי אישה בכיתה VIP הוא אינדיקטור של מעמד ציבורי.

לגעת השותף הוא הכרחי ובלי למהר, כאילו אגרטל יקר. באופן כללי, החצי השני הוא הרבה יותר יקר לפחות כמה אגרטל, ימין?

יותר מאוחר אתה יכול ללכת להתפשט נינוח. אל תמהר. הסרת אלמנט כלשהו לפחות בגדים, אתה צריך לתת את החלק העירום של הגוף של השותף על ידי זמן רב, לונג ליטס. לגוון מאוד את המצב האינטימי עיסוי.

נְשִׁימָה צריך לשלוט. ואפילו לא צריך לדבר על מה שעוקב אחר אנחותיו ואת המגע, מקשיב השני, אתה יכול סוף סוף להרגיש כמו רובנו התרגלו לדבר, אנרגיה סקסית אמיתית, Skalting הליהוק זוגות אהבה.

נְשִׁימָה מאוד חזק משפיע על הקרבה. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב לכך כמה מדענים אומרים את זה תרגילים מיוחדים שמטרתם לאימון מערכת הנשימה, לבנות את משך האורגזמה של האורגזמה בחורים! תענוג אפשרי למתוח כמעט משולש. ספרה מערבית, לא?

נחוץ שים לב כי סקס איטי היא סיבה טובה לשים לב לחלקים של הגוף, באופן מסורתי, חלש, באופן כללי, לא מתאים במהלך "רגיל" סקס איש קשר. כל מה שניתן לעבד עם אזורים יוצאי דופן וחדשים, מקבל שונים מרגשות רגילים. תארו לעצמכם עובדה אחת, למשל, לחוות את לומדת הרגישות של העקבים, מרפקים, כפות רגליים, קרסוליים. במיוחד אוהב את זה לאוהבים מעט הניסוי במיטה.

טוֹב לשלם זמן ליטוף. בפרט, אם בני הזוג לא עוסקים מזמן. כמה אנשים יודעים מה יכול להיות טוב יותר כמו אנשים רבים חושבים מישוש הגוף מחקר, כמו אנשים רבים חושבים, אדם אהוב?

מאורס סקס איטי, בהחלט אתה צריך להגיד להסתכל מאחורי הרגשות, כדי לשים את זה בעדינות, לחלוק אותם עם בת זוג. בסיסי לא ביישן. זה עוזר לעשות אינטימי הבנת E תלך סוף סוף לחזק את החושניות.

נדרש לחשוף כנות היא גם חלק מן האמון להרכיב מתבטא במין כזה. לא להישמר לבסוף. אם מצחיק - צריך לִצְחוֹק. גם אם אתה רוצה לבכות - אתה צריך לבכות!

נחוץ למתוח את התהליך, מנסה להאריך את התחשבות ככל האפשר. פָּעִיל שותף, כפי שכבר הוזכר בטקסט זה, מומלץ לא למהר. בשביל מה? תענוג הוא מתיחה טובה יותר.

משחק האדם צריך להיות חלק לחבריו לאט, מ"מ לכל מילימטר, Santimeter עבור סנטימטר. בְּקוֹשִׁי. מאוחר יותר גם מטפל מסודר צא החוצה. יש צורך להדגיש את מה שאתה יכול אפילו למדוד את השקע, מעט לחלחל, מנסה להרגיש הקשר שלך עם השותף, המהות העמוקה של האנרגיה המינית הכוללת. חייב להיות מוחזק בראש, הרעיון כי סקס איטי, בניגוד בקרוב, מציע תחתיו את העונג של כל הפעולה בכלל.

ל להאריך את הפעולה עוד יותר, הגברת יכולה ליישם את האזור על הגוף גברים, הממוקמים בין איך עבודה, חבר מיני ופי טבעת. ללא ספק, ראוי להזכיר מה יפה, לשים את זה בעדינות, לחץ על שצוין כך שהלחץ הגיע לבלוטת הרצוי שדרכו לעבור זרעי זרעים. זה יבטיח, כמו אנשים רבים חושבים, איזה סוג של אורגזמה.

באופן מסורתי שיטה זו צורכת זוגות, שבו האדם נוטה מוקדם Filedi, אבל אפילו הרופאים מזהים את האפשרות שלה ואת בטיחות התגברות של סקס רגיל.

יש קבלה נוספת המאפשרת לך להרחיב את המעשה המיני. כאשר אדם מתחיל להרגיש אורגזמה מהירה, הוא חייב להביא זין מהחברה של אשתו, לנשום עמוק וכי יש כוח זן השריר לחץ. כמובן, כולנו יודעים היטב מה זה יעכב שפיכה יאפשר המשך, נוקונטים, קיום יחסי מין.

תנוחות עבור כאילו איטי Sex5

אֵיך אותו הדבר כדי להבין את כל המתואר מתואר? בשביל זה אתה צריך החל תנוחות מתאימות!

באופן טבעי, אתה יכול להתחיל עם קלאסיקות. יש לומר כדי להתבטא, סקס איטי הוא מאוד, בסופו של דבר, "מיסיונר" יהיה גישה פּוֹזָה. זה פשוט צריך סוף סוף לממש חיכוך עם Majahanka כאילו תדירות.

"רוכב" גם המכונה היטב כמה מאיתנו אומר כל הזמן, מעשים מיניים איטיים. שאפילו סקסולוגים מכירים, כי תנוחה זו מסוימת תורמת הרחבה של קרבה אינטימית. בארץ היתרונות של "רוכבים" נחשב להיעדר מאמץ פיזי חשוב. לא להזכיר טוגו, הגברת יכולה לקדם אורגזמה על ידי תנועות האגן שלו.

"על ה ציד ". בתנוחה זו, אדם מבחין בנוחות שפיכה. הִתגַלְמוּת חיכוכים כמעט לא לבקש סוף סוף עומסים על השרירים, כמו רבים באים לידי ביטוי, כך שזה עשוי להיות מספיק מספיק במשך זמן רב. יש צורך להדגיש את העובדה שהם אפילו לא צריכים לשמור על המשקל של השותף.

תערוך והרגיש בסרטים כתוכן מוצק, אז לא מאוד, "ברך מרפק" פּוֹזָה. זכר בפשטות, זה הפך, לנהל את התנועות העצבנות, תדירות החיכוך עומק ההתלהבות כאילו חבר בנרתיק.

עדיין תנוחה אחת היא העריסה. את הגברת בו שוכבת על הגב ולחץ את הרגליים חזה. בגלל זה, אדם לא יכול ללמוד עמוק בתוך התשוקה שלו חייב, בסופו של דבר, לעשות יותר חיכוך.

בחירה טובה עבור סקס ארוך יהיה תנוחה "יושב". גבר מגיע על כיסא, או ליידי - על ברכיו.

לבצע שאיפות ילידים בישראל קל כאשר אתה נערה מסוגננת בלארוס. אתה יכול לעבוד בישראל בתחום הפנאי. בנות מודל מראה הצעה לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל היום אתה יכול לקחת חודש מ 2,500 $.

בתפקיד זה, הגברת יכולה לשלוט על הפעולה. בנוסף, התנוחה היא נוחה, ולבסוף, זה מאפשר לך להישאר בו במשך זמן רב.

בדק תנוחות אלה, אתה יכול לבוא למסקנה כי כל מין מתאים למין איטי הוראותיו של אוהבי, ומאפשרות להם לא לסנות את השרירים במשך זמן רב להחזיק את שלהם עמדות בנוגע לחבר חבר. יפה רק להחזיק ולנסות לחוות משהו חדש.

סיכום 6

עם הזמן, כל זוגות לייצר משלהם, סקס מיוחד. זה חל מלא, אנשים קוק משמשים להביע אינטימיות איטית.

אבל הסגנון לא אומר מונוטוניות בכלל - זה די רחב ומאפשר לך כל הזמן לחוות משהו חדש.

רוב פעולה איטית זו, באופן כללי, תורמת לחיי המין שונים מאוד תחושת מין רגילה. הוא מאפשר לך ליהנות מהפעולה של כל כלוב את הגוף, גיוס הגוף של אנרגיה סקסית, משוחרר מאוחר יותר יחד עם אורגזמה ומביא הנאה בלתי נשכחת.

טקוב דרך, סקס מודרני הוא בכלל לא חייב להיות מהיר. כולם יודעים שזה משעמם ומונוטוני! אפילו טוב יותר לעשות את זה לאט. אולי זה בכלל, זה לא אומר כי כל זוג חיי המין הוא חייב מורכב ממין איטי. מעת לעת, זה גם שווה לשלם את הפלט uncontrollable, נכון, קוק רובנו רגילים לומר, תשוקה של בעלי חיים!

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9c%d7%95%d7%93/

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. כולם יודעים שעוזרים לזוגות כדי לפתור קשיים בחיי סקסי.

סקס איטי, עדין - יותר נקבה פנטזיה. גברים רוב העצמי מעריץ לשלוט, לבצע חיכוך מוצק ומהיר, להכות את הגברת, לקחת את השיער שלה במהלך החדירה. אבל אפילו השותפים הם כל כך כההנהגים, העדפות שונות עלולות להסכים על המיטה. זה יהיה רע אם לא הבחין באיזה צעד, סקס בכלל לא צריך להיות בדיוק איך אנחנו כל הזמן מדברים, דומה מעת לעת. בצע שפע בחיים אינטימיים, לשנות תפקידים, לנסות טכניקות שונות תנוחות, לעסוק לסירוגין איטי ומוצק מין. ליהנות בכל דקה בילה ליד, כפי שעולה, אדם אהוב! ואת העיקר - לא להתחתן עם אמצעי מניעה.

Просмотров: 292 | Добавил: morleyf50dkrugh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar