15:27
שערוריות סביב המופע "רווק" - אילו משתתפים בשם iCiceogie

המופע המציאותי המפורסם ברחבי העולם "רווק" בכל עונה לא חופשי ללא שערוריות חזקות. בעונה האחרונה, Timati פעל בתפקידו של רווקים מעורר קנאה. בלב הראפר המפורסם הוא נלחם ביופי יפה. ואלפי בנות השתתפו הליהוק, שרובם מקושרים לעסקי המודל.

בהיסטוריה שערורייתית, אחד המשתתפים בתערוכה של כריסטינה רומנובה היה מעורב. לא, הנערה התנהגה במראה מספיק הָגוּן. הוא לא בנה עז, הוא לא הסתגל למשתתפים האחרים ואפילו היה לו ורד של הרושם הראשון מראשה של ראש הכפר. אבל הבלטה החליטה להרוס את המוניטין של מודל סנט פטרסבורג ופרסמה תמונות אינטימיות באינטרנט, אשר בעקיפין בעקיפין ציין כי כריסטינה שימשה להתחייבות ללוות. יתר על כן, התמונות האישיות של הבנות נמצאו גם באתר של שירותי מלאי עם תעריפים ותיאורים מפורטים של שיטות הצהרת הלקוח.

רומנובה לא מבולבלת והואשמה בהוצאת פשרה של החבר לשעבר שלו, קוראת לו מתעלל. המודל קובע כי הוא יטפל את הילד לשעבר שניסו שלוש פעמים ואת הדרכים המלוכלכות ביותר אינם כפופים להפיץ את המראה האהוב שלהם לשעבר. אבל עובדה זו לא הסבירה את התוכן של תמונות אינטימיות - על התמונות, העריסה העירום עוסקת במין אוראלי עם בחורה, מנשק אותה כאבקה לבנה שמרחרח עם הכוהנים שלה, בדומה לקוקאין. למרות הנערה הצהירה שהוא החבר לשעבר שהכריח אותו לדעוך ולישב בסמים, הצהרה זו נראית מגוחכת.

לאחר השערורייה השבורה והסיכויים, לטוס מתוך ההצגה הפופולרית ולאבד את ההזדמנות להיות כריסטינה מפורסמת יותר בדף שלו באינסטגרם כתב: "חוויתי אלימות מוסרית ופיזית בכל התהילה שלו. גם נאלץ לפעולות שאני לא רוצה לעשות, ואת הניסיון שלך לשים על חומרים נרקוטיים, אז אני לא הולך לשום מקום. כל הניסיונות שלי לברוח כבר מלווה סחיטה ובבי לב. -.

כריסטינה גם הציגה את מבחן המסך של המסמכים, שזכה בבית המשפט נגד הוגבלה הנוכחית באיטליה, שעבורו הוא ושתקף, מתפשט בתצלומים אישיים בגישה חופשית.

אהובים לשעבר מבטיח כי התמונה התמזגו לא בכלל העבודה שלו. לדברי MCH לשעבר, תמונות של כריסטינה שייכות לשלב קודם של הפעילות המקצועית של המודל כאשר הוא עבד כמו scariabre. בינתיים, צילום טרי הופיע, שבו כריסטינה נמצאת בחיבוק עם פין מלאכותי. זה היה צעצוע למשחקים אינטימיים עם חבר, אמצעי להסרה עצמית לאחר הפרדת עם מאהב או פרסומת של סלון אינטימי, סיפור שותק.

אסקרטים של "רווקים" אוקראינית

לא בלי שערוריות שפורסמו "תואר" באוקראינה. אחד המשתתפים בעונה האחרונה של הבידור אנה גוזייב על ידי דנייפר מואשם בליווי בכיתה. מידע על מעורבות הנערה במתן שירותים אינטימיים בעבר סיפר חבר של הדמות הראשית מיכאיל פוזלקו. הבדיקה מציגה את צילומי התכתבות, שבהן אנה היא מסחרית עם הלקוח, הגדלת המחיר עבור זמן הפנאי משותף.

למעשה, Guezeeva גם הפקיד לבית המשפט להשמחה, שם כל החומרים המתפשרים זזים על ידי גס. אנה זכתה לבית המשפט על השמצה ושיקמה את שמו הטוב. אבל הספקות עדיין לא התפוגג הן את ראש התואר באוקראינה מאשר לציבור. הנערה נאלצה לעזוב את הפרויקט לאחר שמיקאל האשים אותה מפלרטטת עם חבריה והציגה מידע על המודל הפקולט. https://empress-escort.com/

משתתף נוסף בעונה שעברה "רווק" מונה לאסיקיטן. ג'סיקה צ'קיקא האשימה את ג'וליה בלצ'נקו, שאוהדים כוננות ארנבת, בתרגיל המניות. מסקנה זו עשתה נערה בשל העובדה שג'וליה יצאה לחו"ל כמה פעמים מלווה בגברים.

מדינות שונות, גברים שונים, תצלומים של קנדייד באינסטראם - הנחתו של ג'סיקה של ליווי נראתה כל כך ברורה, שהתחלואה החלה לפקפק במוניטין של יוליה. אבל הארנבון לא נחשב חרפושית, שבאמת ואמרה. הוא לא ביצע את עצמו באופן קבוע ללוות גברים, אבל רק לפעמים הוא יצא עם בנים בחו"ל. וכל זה בגלל אהבה למסע, ולא על ידי אינטרסים סוחרים. אבל הסבר כזה לא נדהם גם על ידי חרקוב איש עסקים מיכאיל גולצ'קו, וג'וליה בלצ'נקו נאלצה לעזוב את הפרויקט.

Просмотров: 6851 | Добавил: morleyf50dkrugh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar