13:27
סרטוני ריקודי בטן

סרטוני ריקודי בטן הם צורה קיצונית של פעילות גופנית מודעת לגוף.

הם היו במקור הופעה בהרמון המוסלמי, אבל מכוני כושר רבים מזעיפים את פניהם בגלל שהם תופסים יותר מדי מקום, רועשים ומפריעים שירותי ליווי בגבעתיים https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%91%d7%aa-%d7%99%d7%9d/|https://romantik69.co.il/נערות-ליווי-בבת-ים/

האינטרנט הקל עלינו לשמור בארכיון וליהנות מכל מיני סחורות. ובמקרה הזה, אני מדבר על סרטוני ריקודי בטן שהועלו ליוטיוב על ידי כמה מהאנשים המדהימים שהעלו אותם.

עם Spotify, אתה יכול להאזין לשירי בוליווד בזמן שאתה עובד. עם טינדר בהישג יד, אתה יכול לקבל ליווי לפי דרישה. ועם מדריכי יופי, אתה יכול ללמוד כמעט כל דבר עכשיו!

וכך, אני אתן לכם הצצה לעולם של ריקודי בטן והיכן מתקיימות השכרת החדרים ב-$5 ;)

נקודת מפתח מס' 3: למרות שהיא מסווגת כצורת ריקודי בטן קלאסית בימינו, ריקודי בטן בסגנון מרוקאי מופרדים מהעולם הערבי הרחב אך התפתח במקביל

נקודת מפתח מס' 4: מה שמעניין הוא שבמקום להיות הופעה או הופעה כפי שהיא נועדה להיות במקור, היום אנחנו משתמשים בריקוד בטן בדרכים רבות ושונות

אני אספר לך

מאמר זה בוחן את הופעתו של ריקודי בטן ב-YouTube, במיוחד עם השימוש ב-"Oummm-ing" או צליל גרוני שגורם לצופים לדמיין רקדנים פותחים את הבטן. ישנם סרטונים זמינים בצורות וסוגים שונים של ריקודי בטן: אתנוגרפי, תרבות פופולרית וסגנונות שורשים היסטוריים.

סרטוני ריקודי בטן מענגים מאוד לצפייה מכיוון שהם מדהימים מבחינה ויזואלית ומלווים כראוי במנגינות שמעוררות רגשות. הופעת ריקודי הבטן ביוטיוב החלה ב-2010 בסרטון של הופעתה של ג'סמין פרג'וט בבית ספר באינדיאנפוליס. זה הפך לנישה מסקרנת עבור אנשים שרוצים לעשות משהו שונה עבור עצמם רק 20 דקות ביום.

רקדני בטן פעילים רבים מעלים סרטונים על מנת להתחבר לאנשים וקהילות בעלי דעות דומות, לפרסם הצגות ושיעורים מחברת התיאטרון שלהם, או להביע יצירתיות. יש לציין שלא כל האספנים חולקים את הרעיון שצפייה במופעי תרבות אלו של אמנים מועילה עבור

סרטונים אלה כוללים בדרך כלל מגוון סגנונות, שעשויים לכלול בין היתר קברט מצרי, אמריקאי, פולק בולגרי ושבט.

ריקודי בטן היא אומנות תנועה. מקורו לפני מאות שנים במצרים, בעמק נהר הנילוס העליון. כשהקולוניזציה המערבית הציפה את המזרח התיכון בהשפעה אירופאית ואידיאולוגיות תרבותיות שונות, כמו הנצרות, ריקודי הבטן התפתחו לכיוונים רבים.

לפי הערכות, 1 מיליארד אנשים ברחבי העולם משתתפים בתרגול זה. זה בערך 10% מאוכלוסיית העולם כרגע. חובבים באים ממגוון רחב של רקעים המייצגים אתניות ותרבויות ברחבי העולם - וזה רק הולך וגדל בפופולריות!

סרטוני ריקודי בטן הפכו פופולריים יותר ויותר בשנים האחרונות.

סוג זה של ריקוד לא תמיד היה צורה נשית פופולרית, ובתרבויות רבות ברחבי העולם, לסוג זה של ריקוד לא הייתה הזדמנות לקדם את עצמו. עם זאת, הוא מצליח לשדר אווירה חיובית מפתה ומושכת את תשומת הלב של אנשים פנימה.

אם אתה רוצה שרירי בטן מוצקים, זו צורה של ריקודי בטן ששווה לנסות. יש אנשים שאפילו משתמשים בסרטונים כתמריץ להתאמן בבית כי במקום להיכנס לסטודיו מאיים עם אנשים אחרים שאתה לא מכיר, הרבה יותר קל להם לדאוג להתקדמות הכושר שלהם בבית!

לקוחות אמרו שהם מרגישים טוב יותר באופן כללי לאחר סיום הפעלות של שעה בצפייה בסרטונים האלה במהלך היום או בימים הכי מלחיצים שלהם.

אני מאוד מעוניין לצפות בסרטונים על ריקודי בטן, הסרטונים האלה לא רק מאפשרים לי לראות את כל המהלכים, אלא גם מלמדים אותי כמה מהלכים ותנועות חדשות שאני יכול להשתמש בהן בריקודי הבטן שלי.

Просмотров: 59 | Добавил: morleyf50dkrugh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar