11:24
מהו מין אוראלי מסוכן: דעות קדומות או סיבה לחשוב?

מהו מין אוראלי מסוכן? במונחים של סיכון, להיכנס להריון או נגוע במין מיני. מין אוראלי הוא האפשרות הבטוחה ביותר. ההנאה של אותו שונה לחלוטין: רך, חם, רטוב. בנוסף, "התוויות נגד" כאן פחות.

התוכן של המאמר

הסיכון עדיין 2 מהו מין אוראלי מסוכן? 3 אמצעי זהירות

לדוגמה, נשים בהריון, פחד את ההשלכות של סקס קלאסי לתת לו העדפה. ואחרי הלידה, כדי לא מחר את הבעל על הציפייה הארוכה לשיקום הגוף הנשי, זה חייב להיות מכור למציצה. כאן ניקח ימים קריטיים כאשר החדירות הן בלתי אפשריות בתוך האיברים הנשיים. מה אנחנו יכולים לדבר על אנשים צעירים כאשר אין צורך להיפרד בתולנות, וזה חלופה נפלאה.

הסיכון עדיין שם

עם זאת, בכל זאת מתוך "עבודת הפה" עשוי להיות השלכות שליליות. אֵיך? לא חשבת על זה קודם? וזה יהיה כדאי, רק לדמיין כמה חיידקים בשפה שלנו, האף ואת החניכיים, כי הפה הוא החלק הכי מלוכלך של הגוף. מהו מין אוראלי מסוכן?

ראשית, הליכה מזדמנים על התיאוריה. ישנם שלושה סוגים של מין אוראלי:

מציצה (דפיסה) - גירוי של האיש הפין בעזרת שפה, שפתיים, כל הפה. Cunnilingus - עניינים אוראלי בתחום איברי המין הנשיים: הנרתיק, קליטוריס, סקס, יכול לשמש שפתיים ושפתיים, כמו גם לנשוך עם שיניים. Anilingus - פתיחה אנאלי הופך להיות אובייקט.

מין אוראלי עבור גברים ונשים גנריים רבים הופכים לחלק בלתי נפרד של יחסי מין, הקדמה, ולפעמים הוא הופך לתחליף מלא למין קלאסי.

קל ליישם את המטרות שלנו בישראל אם אתה מודל יפה מאוקראינה. אם לעבוד בישראל מותר בפנאי. בנות של מראה מודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל ניתן לקבל מ -2,200 יורו.
דירות דיסקרטיות בצפון

לחימה שותפים בקפידה להתייחס לבריאותו של זה, ולכן הגיוני להניח כי רבים מתבשל את השאלה של הבטיחות של מין אוראלי.

המשקף את הבריא, אדם הולם מבין: הפה הוא ריר, יש מיליוני חיידקים, חוץ מזה יש stds כי הם באים לידי ביטוי בחלל הפה. זה יכול לכלול הרפס, חלב, papillomas, וכו '.

תחזוקה של גברים עשירים - עבודה פסיכולוגית קשה. אנשים עשירים בישראל אינם משמשים לציבור להציג נשים וילדים. קל יותר להזמין esquiten, אחד יהיה להדגיש את המותג יהיה חברה יפה.

כתוצאה מכך, הסיכון של לשים איזושהי זיהום עדיין שם.

מהו מין אוראלי מסוכן?2

הֶרפֵּס; יבלות; עַגֶבֶת; Chlamydia; זִיבָה; גרון סרטן; פַּטֶרֶת הַעוֹר.

רוק אנושי מכיל כמות גדולה של חומרים אנטיבקטריאליים המונעים חדירה של וירוסים וחיידקים הרסניים, מכך כי מלטס אוראלי מייצגים את הסכנה הקטנה ביותר. אם יש לך לשים לב הצטננות תכופים ודלקת של הגרון ואת חלל הפה, נפיחות של שקדים, כאב הגרון, אי נוחות אחרים, כמו גם לוחות, כיבים על החלק הפנימי של השפה התחתונה, צריך ללכת לרופא ו עצור מין אוראלי לזמן מה.

אמצעי זהירות 3

אבל, בניגוד לדעות של panickers רבים מהרשת, לוותר על ערבים נעימים, לילות ארוכים אושר לא עומדים בבוקר. חָשׁוּב:

שים לב היגיינה הפה; לא להפוך cunnilingus במהלך הווסת; כאשר גירוי, פריחות, neoplasms על איברי המין עצור מין אוראלי; עדיף לרסן לאחר הטיפול האחרון של השיניים או החניכיים; לאחר המעשה, רצוי להשתמש נוזל הפה אנטיבקטריאלי.

הוא האמין כי זה על סקס אוראלי בקונדום. מפתיע, אם כי? עם זאת, על פי תוצאות הסקרים של הומואים צעירים, הם יודעים על זהירות כזו וליהנות ממנו. במקביל, הטרוסקסואלים, לעתים קרובות שינוי שותפים, לתפוס מידע כזה בכידונים עם אי הבנה, אומר כי לא יהיה תענוג. אם הילדה או הבחור באמת מעריכים את בריאותו, ואין להם מערכת יחסים ריקה לאחרים, הם חושבים.

סקס אוראלי מושך את חצי האנושות של הגברים. ברור, כי רעיונות ניסיוניים שונים במיטה הם המשיכו לעתים קרובות מהם, הם מרגישים אז גברים חזקים, שליטה כזו מגדילה את ההערכה העצמית שלהם. לכן, הם נוטים יותר להיות מושפעים, במיוחד מאז therush לעתים קרובות "ליפנק" פירושו, זה אומר שקל יותר לעבור את זה קל יותר.

Просмотров: 112 | Добавил: morleyf50dkrugh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar