09:58
מהו הכדורים האחוריים ולמה הם צריכים?

במקום זאת, בחיי המין, בסופו של דבר, להביא הנאה ואיבדו את הצבעים שלהם, והשותפים אינם ממהרים עוד לקפוץ למיטה, זה אומר שמשהו בחיים האינטימיים שלהם השתעשעו. אולי הגיע הזמן לבדיקות?

התוכן של המאמר

1 למעלה 10 "כדורים לכוהנים" 2 מהם כדורי הרוז האחורי? 3 למה אתה צריך כדורים postsipal? 4 תעודה היסטורית 5 סוגים של כדורים אחוריים 6 מתוך מה שנעשה כמו הכדורים האחוריים כמו? 7 כיצד כראוי, בסופו של דבר, להשתמש בכדורים אחוריים? 8 איך לטפל כדורים אחורים?

כמעט כל הזוגות הנשואים מחליטים להשתנות כיף פסטל בעזרת צעצועי מין, עם כל זה ברגע מסוים, הבחירה גם נופלת על זרזים שונים עבור יחסי מין אחוריים. במקרה זה, תהיה מספר עצום של שאלות: ויש צורך לקבל אותם כי הם, בסופו של דבר, לתת את זה, אם יישומם אינו מסוכן וכיצד השותף מגיב, אבל את הנוף של הכדורים מתגלגל החוצה של הפתיחה האחורית?

למעלה 10 "כדורים לכוהנים" _10_171_187

מגמה סקסית STCM012 ללא vibrocene

מחיר: 600 10 רובל

זה, כפי שאנו מבטאים, שרשרת עמיד בפינה מן סדרת קוסמו יתאימה הן אוהבי צעצוע טירון ומשתמשים מנוסים. אורך שרשרת ציבורית - 14.5 ס"מ. אלמנטים של דיסק שונים מותר לבצע היכרות עם איך כולם יודעים, סקס אחורי כמו נוח ככל האפשר. המרקם של הצעצוע הוא נעים ואיך אנחנו הולכים לדבר בזמן, קטיפה, חומר - hypoallergenic סיליקון. כמו כן, הזרז מצויד עם מגביל.

Lovetoy FS31011 ללא רטט

מחיר: 600 שמונים - שמונה מאות 50 רובל

אורך שרשרת - 30 יחיד ס"מ. אין ספק, ראוי להזכיר כי כדורי עשן קטנים - תשע מ"מ, גדול יותר - 20 מ"מ. זה ברור מאוד, חרוזים האחורי עשויים נעים למגע, כמו כולם, דבש סיליקון. נקראים להשתנות את חייו האינטימיים של בני הזוג, והוא הפך, לעשות את ההכנות למין הסוסטרציות נעים מאוד.

GP Gopaldas 20 שלושת אלפים שמונה מאות ארבע עשרה

מחיר: תשע מאות - אלף 100 רובל

אורך שרשרת - 30 ארבעה ס"מ. קערות - שני ס"מ. אפשרות משוקללת עשוי סגסוגת. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב לכך שהשרשרת חמושה בחוט צימוד צפוף ומוגבלת. ללא רטט. סומו ברור, הצעצוע נעשה בצבע כסף.

חרוזים אליזי

מחיר: אלף ארבע מאות רובל

אורך שרשרת - 20 6 ס"מ. כולם ברורים לכולם כי עשן קטן של הכדורים הוא 10 מ"מ, יותר - 20 מ"מ. חומר - סיליקון. חרוזי איור יש, כמו הכל ברור, משטח רך וחלק והם פשוט מחוברים על ידי כבל אלסטי סופר. חרוזי בטיל האחורי לא מצוידים סוף סוף עם רטט. מתאים למתחילים.

60 אלף מאתיים תשעים שתיים

מחיר: 500 - שבע מאות רובל

אורך שרשרת - שמונה עשרה ס"מ. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל קוטר הכדורים - 30 מ"מ. חרוזים עשויים גם איך אנחנו מביעים, דבש סיליקון גבוה אופייני. לולאה בצורה של לב, זה יהיה, יעשה את ההקדמה של צעצועים נוחים, כמה הם חושבים, לא מסוכנים. ללא רטט. מתאים לאינקיסטי.

אונל אוטובוסים חרוזים

מחיר: 500 - שמונה מאות רובל

אורך שרשרת - 20 6 ס"מ. כדורי עשן קטנים - 10 מ"מ, גדול יותר - 20 ארבעה מ"מ. תארו לעצמכם עובדה אחת כי חרוזים עשויים סיליקון לא מצויד רטט. זה יכול להיות גם העובדה כי הכדורים של גדלים שונים מותר להיות נוח להיכנס לרשת, מה שהופך אותו מציגה נעים הן למתחילים ומשתמשים מנוסים.

מגמה סקסית STAS034

מחיר: שבע מאות 50 רובל

אורך המוצר הציבורי - 12.5 ס"מ. כדורי עשן קטנים - שמונה עשרה מ"מ, גדול יותר - 30 מ"מ. הצעצוע עשוי איך כולם יודעים, נעים למגע של סיליקון hypolenic. צורה יוצאת דופן בצורה של עץ חג המולד ו knob- limiter נועד להפוך את ההקדמה של צעצועים על ידי לא מסוכן ונוח. כדורים אינם מצוידים רטט. נערות ליווי בחיפה

Nadik ndcsm013

מחיר: 500 50 רובל

כמה עצי חג המולד מצוידים אלמנטים רוטט, מתן פשוט הנאה בלתי נתפסת.שרשרת אחורית צעד. מחולק לשני זנים. 1 מורכב קישורים של גודל ראשון, הוא בונה התרגשות מינית גורם רגשות נעימים. מידת הנוקשות הממוצעת מתאימה ל- Newbies. גמישות מצוינת של החומר, משקופים של אורכים שונים וצלצול המגביל יהיה קל יותר להציג כדורים ופשוט לעשות ההכנות למין האחורי, נעים מאוד, כמו רובנו רגילים לקרוא, לא אומללו.

Le Frivole 5,000 500 9

מחיר: שמונה מאות - אלף רובל

חרוזי צעד אחורי של סך של חמישה עשר ס"מ אורך כולל של מאפיינים גבוהים סיליקון דבש. לכוון את תשומת הלב לכך שהם נעים למגע.

שירותי ליווי בישראל מושלמים. לעתים קרובות מאוד, הלקוחות הם צעירים מוצלחים, זה שהם שואפים כדי להעיף מבט על החגיגה, הליכה מתחת לטפל עם ילדה מרהיבה. הכנסה זו מספיקה, ולאחר מכן ליצור קשר לחלוטין לכולם הדרושים.

פריטים כך לדבר הם סימטריים. חרוזים מצוידים טבעת לולאה ארגונומית עבור מאוד לא צוין, איך כולם אומללים, נעים לשימוש. ללא רטט.

טויפה פרוגי

מחיר: שבע מאות - תשע מאות רובל

אורך שרשרת ציבורית - חמישה-עשר ס"מ.לפני פריסה, כפי שכולם יודעים, כדורי הרוז האחורי חייב להיות בזהירות לקרוא, כמו עבור כמה חומרים, באופן כללי, זה לוקח סוג מיוחד של חומר סיכה, כדי לא לומר להרוס את החומר שממנו צעצועים נעשים. לדוגמה, מוצרים עשויים דבש סיליקון דורשים סיכה על איך לעבוד, בסיס אקווה.על פתק! כדי למנוע את האפשרות של זיהום זיהומיות, יש צורך לשטוף ביסודיות כדורים עם סבון ו -100 אחוזים של KOK היה יבש. הבחירה היא יונים וצבעים טורקיז של המוצר.

מה איך אנחנו מביעים, כדורי עמיד?אני

כדורים - זה סוג של צעצועים סקסי. הם מייצגים אזורים שונים או, כמו כל מידות מובנות, דומות שנאספו בשרשרת אחת, המייצגות סיליקון כמו חוט או רקמות תחרה. יש לציין כי מכשיר זה מוחל על מנת להירגע את הסוגר ואת ההקדמה כיצד הקמת הטבעת, פי הטבעת. לכן, הנאה עשויה להיראות גברים וגם נשים. ולא מכשיר זה, לשים את זה בעדינות, להשתמש עם התפתחות של המקרה, אז זה אפשרי, באופן כללי, כדי לא לעשות שום דבר עם כלום.

למה אני צריך מכנסיים קצרים?2

הטבעת האחורית נחשבת לאחד האזורים הרגישים ביותר של האורגן. עירור, איך כולם יהיו אומללים, neruy neruy מספק הנאה חדה ולא יתואר שני שותפים.

מטרת הכדורים האחוריים - להכין את השרירים של המעבר האחורי, ובמיוחד פי הטבעת, למבוא, כפי שמביעים רבים, מין, לשים את זה בעדינות, חבר. כזה "זריקות" יכול לשמש כמרכיב עצמאי, איך להתבטא, משחק אהבה או איך להצליח קצת. ואולי אפילו לא צריך להיות טיפש כי הכדורים כי הם במעבר האחורי יכול לשפר את הנרגש במהלך ההמצאה, כמו הרבה מאיתנו התרגלו לקריאה, הפין. בעזרת הצעצוע המיני הזה, אתה יכול לעשות גבר, לבזבז עיסוי הערמונית, באופן כללי, הוא מסוגל לעשות את זה ואת עצמו.

תעודת היסטורית 3

חריג יכול להיעשות מאשר הם בסופו של דבר, הם משמשים למשחקי שותפים, אבל גם במקרה זה יש צורך לכל משתתף לפני הכנסת האוטובוס כדי הטבעת הידוק הקונדום שלהם. ראוי לציין כי אחרת ניתן לקחת לתוך הגוף, כמו רבים חושבים, מחלות שונות כי, להיות מועבר תחת משק בית ומגע מיני.על ידי רכישת כדורי עמיד, אתה צריך, בסופו של דבר, לוודא כי אין להם צ 'יפס או קצוות חדים. זה גם עקרונית לבדוק את הספירות עבור הנושאים בחוזקה.

באורך, הוא הגיע שתים-עשרה ס"מ ותיקרא רק את "Extral Expander". עם אלף תשע מאות גרם. המצאה זו הפכה להיות נרחב כמו שיטה להיפטר טחורים. במשך 40 שנה, אלה החצים האחורי הלהגים זממו בכל מדינות ארצות הברית, בעוד בתאריך אחד תשע מאות ו -30 שמונה שנים לא עבדו על אחריות של CE, כמו כל הפרסום המנוסה.

סוגים של כדורי רוז אחורית 4

החופים האחוריים יכולים גם להיות כדורים רגילים, מחוברים, כמו רבים באים לידי ביטוי, חוט יחיד, משתנה במראה:

עצי חג המולד האחורית.

בישראל אין מקום על ידי דעות קדומות, אם המילה באה לתרגיל בשירות ליווי. לאנשים המקומיים יש סטנדרטים מוסריים גבוהים. הכל מומלץ לחלוטין, למעשה כי Esquiten הוא לא יותר מאשר מלווה את הלקוח באירוע, מספק ראיון ואת ליווי אישה בכיתה VIP הוא סימן של מעמד ציבורי.

עבור הצעצוע, זה הפך, אומר את השם עצמו. כולם יודעים מה היא נראית כמו טיפ, אשר מתחיל להתרחב עד הסוף. יש לציין כי בשל זה, באופן כללי, יש גירוי חזק, כמו בראשות, חור אחורי מעבר אחורי.אורך שרשרת - 14.5 ס"מ. כדורי קוטר קטנים - 11 מ"מ, יותר - 30 שני מ"מ. כדורים עשויים סיליקון hypoallergenic.

כדורים עיקריים עוזרים לדחוס את הקירות של הנרתיק, אשר מגביר את הנאה המינית. השקפה השנייה של המעגל האחורי היא הכדורים המשולבים, מכינים את המעבר האחורי למעשה המיני.

מה גרם כדורים?חָמֵשׁ

התעשייה, כמו הכל ברור, אביזרי מין מיוצרים מספר עצום של סוגי כדורים posteripal. כולם ידעו מזמן כי הם יכולים להיות שונים לא רק על ידי הפרמטרים שלהם, ובכן, וכמות בשרשרת אחת, חומר הייצור, וכפי שכולם יודעים, את הטופס.

כדורים יכול להיות עשוי לטקס, זכוכית, ג'ל, סגסוגת, פלסטיק פוליוויניל כלוריד. חרוזים, לשים את זה בעדינות, יכול להיות איך כולם מובנים, מעוגל או מלבני, עם מחוספס או נראה משטח חלק. החרוזים האחוריים הם כל כך לדבר יכול להיות עם מרכז עקורים של כוח הכבידה או עם מילוי חמור, אשר נותן את ההשפעה של רטט.

כדורים עשויים מחומרים שונים יש תכונות ספציפיות המשפיעות על הנאה מינית:

זכוכית ופלדה. שונים בהתנגדות ללבוש מיוחד, ולא סחורה בטיפול. אתה חייב גם לומר שהם די סטטי. פּוֹלִימֵר. כבודם העיקרי במחירים נמוכים ובטיפול בהיר אפילו עם שימוש תכוף. סיליקון לטקס. מאוד רבים באים לידי ביטוי, פלסטיק וצייתן. מרשים עם המגוון שלהם, יש צורות שונות פתרונות צבע. חובבי מנוסים של חדירה אחורית, מעדיפים כדורי פלדה למשקל הרחב שלהם, את החלקות המוחלטת של פני השטח ואת היכולת להתחמם במהירות ולשמור על הטמפרטורה.

חומרים מסוגלים להשפיע על קשיחות הכדורים, את האפשרות של השימוש שלהם ותכונות של יישום. לכן, בעת בחירת המוצר היא לסמוך רק עם הרגשות שלך.

לא משנה מה שרשרת של חרוז נס צריך להסתיים עם קצה כך שרשרטים של תשוקות הם פשוט לא לדאוג במעי שאינו יודע שובע והם לא צריך לחלץ חטיבת אמבולנס.

תשומת הלב! אנשים חסרי ניסיון, כביכול, כדאי לבחור חרוזים קטנים עשויים חומרי ריאות, ללא "קרמים נוספים".

כיצד להשתמש כדורי רוד אחורי?6

משחקים סקסיים עם הקדמה של כדורים אונל דורשים הגשמה של כל אמצעי זהירות.

עבור, קוק הכל ברור להשמיט, איך אנחנו מדברים בכל עת, הכדורים האחורי במעבר הגב עדיף לבחור את המיקום של שוכב על הגב עם הברכיים או שוכב בצד.

משחקים עם כדורים אחורים דורשים מבוא כמו הרבה מאיתנו התרגלו לקריאה, סיכה רבים, עדיף לבחור חומר סיכה אנטיבקטריאלי. מייצגים עובדה אחת שאתה צריך להגיד כדי לדבר בראש שלי כי המעבר האחורי הוא בניגובה של הנרתיק של הפרשות עצמו לא להקצות סיכה טבעית. מבוא של כדורים ללא דיכוי סיכה להקל על חדירה וחיסול של כדורים יהיה פעולה טראומטית מאוד עבור המעבר האחורי.

לפני השימוש כמה מאיתנו לבד אומר, "חרוזים" מינית שווה לשחרר את המעיים ואפילו לעשות חוקן ל"פתעה "שותף לרגע אחראי.

עִקָרוֹן! זה בלתי אפשרי להשתמש כדורים posteipal, ולא גם יש קשיים עם דרכי עיכול ישיר או יש מחלות מקובלות.

בטבעות האחורי, הצד של החרוזים הם הציג, שעליו ממוקמים יותר ענקיים. לטבול אותם בטבעת האחורי אתה צריך לישון בלי העומס ותנועות חדות, כך המעבר האחורי הצליח להתרגל לתחושה של תזונה.

הסר את Shorki מפי פי הטבעת הדרושה עם אותו זהירות כדי לא לפגוע בסוגר לא לפגוע פי הטבעת. כאשר מופיעים רגשות לא נעימים, יש צורך להאט כך לדבר ולהירגע עד להופיע רגשות נעימים יותר, אחרי שהתהליך יכול להיות, לשים את זה בעדינות, לחדש.

כל "באז" רק טמון בהסרה לא מתוחכמת של הכדורים מן פי הטבעת, כאשר לפחות חלק מהם לפחות סוף סוף הולך מכמה לחשוב על העובדה כי שרירי הטבעת הם מסודרים למעלה. עם כל זה, יש גירוי חזק של חור אנאלי, וכתוצאה מכך מופיע אורגזמה. לא ברור כי באופן כללי, כדי להגדיר את עצמך כי הנאה תבוא לטיסה, טכניקה כזו שואלת שיעורים ארוכים, כמה חושבים, השימוש מנוסה ביותר של צעצועים.

עם כדורי אינגט אחורית, אתה יכול להתנסות הרבה, להאט את יתרת הכדורים, הנאה מתיחה מול האורגזמה או תמצית במהירות, כך שההנאה היא אלימה וחזקה. אחרי הכל, כולם מובנים, כאחד השותפים להיות מומחה בנושאים אחוריים, הוא יכול להציע כיף כזה עם Chahal שלהם.

יש אנשים לתרגל לטווח ארוך כדורי לובש את המעבר האחורי ואפילו לשחק עם כל זה.

איך לטפל כדורים אחורים?7

יש צורך להטמיע היטב כי הכדורים האחורי הם נושא של שימוש אישי ולא יכול, כפי שאנו מבטאים, כדי להשאיל אותם לאף אחד.1, כמו רבים באים לידי ביטוי, הכדורים האחוריים הופיעו כ 500 שנים בארץ של השמש העולה נוצרו עבור זכר לכאורה. כאשר הגברות היו מסוגלות להעריך את כל היתרונות של שיטה כזו, הוא הפך superpopular. מה שנקרא "כדורים גיאישיים" שימשו כמעט בכל המדינות האסיאתיות כמו כמה לחשוב על, תענוגות נוספים במהלך, כפי שנהגנו לקרוא, יחסי מין אוננות.באלף שמונה מאות ותשעים ושנתיים, פרנק צעיר עשה מכשיר מיוחד להצגת החור האחורי.

כדורים, כמו רבים באים לידי ביטוי, קוטר קטן (לפחות ארבע עשרה מ"מ) לעשות צעצוע מושלם אפשרות למתחילים. חרוזים עשויים חומר גמיש והם מתאימים לשימוש בתנוחות שונות. הצעצוע, בסופו של דבר, הוא חמוש, כפי שישבנו איתך, מגביל נוח. ללא רטט.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. ברור, עוזר לזוגות לפתור קשיים בחיי המין.

הכדורים האחוריים הם דרך נפלאה להשתנות, כמו בראש, חיי מין, אבל רחוק מן היחיד. זה יכול להיות שיש כל כך הרבה סוגים וטכנאי Intima - זה ייקח יותר משנה אחת כדי לנסות את כולם. סקס נרתיקי מסורתי אוראלי מגיע במהירות והפך לשיעור שגרתי "עבור סימן ביקורת". כדי למנוע זאת לא להיות מותר, להיות ייחודי. הכל כבר מזמן ידוע לשנות את המקומות, תנוחות, לנסות עדין ומוצק פרקטיקות, משחקי תפקידים, צעצועי מין, לחפש איך אנחנו מביעים, אזורים ארוגניים על הגוף של זה, אתה יכול אפילו לארגן סקס קבוצתי או נדנדה! הכל מוגבל כאן רק על ידי "נושאים אסורים שלך".

Просмотров: 119 | Добавил: morleyf50dkrugh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar