09:57
צריכה באירופה: אינדיבידואליות של עבודה באיטליה

מותניים עם הקסם האירופי שלה ואת האטרקטיביות. לארוג נשים פשוט לבחור את הארץ הזאת לעבודה, לא לשווא! יש הרבה מאוד קטנים, אבל מאוד יפה ועשיר כי אתה צריך כל צורך, כפי שאנו מדברים כל הזמן את העובדים החדשים ביותר.

מקומי הוא אנלוגי לכל אחד מהם באים לידי ביטוי, ברים מוכרים או מועדונים. מקום שבו אנשים סוף סוף לבוא לנוח, לשתות וכיצד ליהנות. באיטליה, צמצום כאילו הוא מתייחס "אביר". בבעיה שלהם, תקשורת עם מזוהנים ואת הבריאה של איך כולם יודעים, את האווירה כיף בעיר. כמובן, כולנו יודעים היטב כי בהכרת תודה, אורחים כמו טיפול נשים משקאות, אשר אלה בתורו ישלם שכר. נערות ליווי בחיפה

דקויות עבודה במפעלים איטלקיים

גולת הכותרת העיקרית של העבודה באיטליה - כאן על הצריכה, איך יגיעו משקאות. בנות יכולות גם לשתות אפילו מים, לפחות תה ולקבל כסף. תארו לעצמכם עובדה אחת כי זה איך התחיל פלוס גדול, כי הצרכנים לא צריך לרמות את האורחים, בסופו של דבר, להעמיד פנים שהם שותים אלכוהול, גם במיוחד איך לבחור קוקטיילים יקרים יותר. כוס סוקו, וכוס, כמו רובנו חרג, ויסקי עלית, בסופו של דבר, תספור איילה. ייתכן שהעובדה היא שהקילות נמצאת בסופו של דבר, היא לא מסומנת לא לשתות שתייה, ומוצרי הצריכה. כמובן, כולנו יודעים היטב מה הצרכן אחד הוא 10-15 דקות של תקשורת עם האורח.

העבודה נבנית הנוכחית: הנערה מקבלת את האורח, מתחיל לדבר איתו, שותה קוקטייל ונראה כמו אורח מתנהג עוד יותר. אם הוא כבר לא יורה למשקאות, אז אצל עצמה בזכות להפסיק לתקשר איתו. והגבר הכל בסדר, בסופו של דבר, חושב. הם יודעים שהם יודעים כי לתקשורת עם בנות אתה צריך "לשלם" קוקטיילים. ואכן, זהו הפורמט הנוח ביותר של עבודה, אשר ניתן רק להמציא. לשים לב לעובדה כי למעט אפריקה, שבו הבנות לא עומדות מאחורי הבר לא עובד במסדרון.

באיטליה, הצריכה, ככלל, יכולה לעבוד לא רק, כפי שכולם יודעים, בנות רגילות וחשש. הם רוקדים על הבמה וביצוע פריכות (LP דאנס). אם אין שום סוד לשום דבר, יש רצון להראות את הכשרונות שלהם, זה רק ברוכים הבאים. בשביל זה, הם גם ישלמו על כך, כפי שכולם יודעים, את השיעור הגבוה ביותר.כמעט בכל קובץ קטר מותקן עבור סטריפטיז וסצינה, כי אנחנו מבטאים, בנות מקצועיות יכול לשתף פעולה בחופשיות שני משרות פנויות: רקדנים וציבור.

אינדיבידואליות ייחודית של עבודה באיטליה:

  • אתה יכול בחופשיות, לשים את זה בעדינות, לרוץ מתוך כמה אנשים חושבים, Locala 1 אחרים. זה נורמלי. לכל האישה יש את הזכות לבסוף לבחור מקום נוח לעבודה.
  • עיכובים בשכר - מקרה רגיל. אבל אף אחד, זה הפך, מנסה לשטות אף אחד. רק איטלקים כאלה אנשים: עצלן ושכחה. כוונה רעה במעשיהם.
  • יש כזה שבב, כמו בכלל, צ'ן ו Seratts הם הזמנות לארוחת ערב או תאריך מהלקוח. למעשה, זוהי אותה צריכה, אבל רק מחוץ לקומאלה. הוא משולם על ידי איך אנשים רגילים להביע את התעריף הרגיל. תארו לעצמכם עובדה אחת כי ראוי לציין מה הגברת לא צריכה לא להרפות. אנשים מעטים יודעים מה הם יכולים להזמין רק פגישה, כפי שהיינו מדברים, אורחים קבועים. הכל קורה רק בהסכמת הבנות.
  • קנסות עבור אי מילוי של הנורמה סוף סוף לא. רק במקרה זה, הצרכן יהיה סוף סוף לקבל שיעור מינימום.
  • האיטלקים אוהבים להקשיב "סנווט" ותלונות. אם אתה בסדר, בסדר, אתה ללא ספק להיות לא מעניין כמה מאיתנו כל הזמן אומר, האיטלקי. צימוקים כאלה. הם, לשים את זה בעדינות, אהבה לנחם את הנשים ולתת עצות.
  • האם ניתן לעבוד באיטליה ללא ידיעת השפה

    אחד המאפיינים המרתקים של האיטלקים - הם לא, לכן, זיהו כל שפות, לא סופר את ילידתם. האיטלקי יהיה שולט בהכרח, אבל שום דבר לא מטריד, בסופו של דבר, להתחיל ללמוד את השפה בתהליך העבודה. אבל, יש צורך למנוע מיד את המעסיק על מה שאתה לא בעל איטלקית. לא לכל אחד לא סוד. במועדון, גם הבר מתקרב שיש לך קשיים עם אורחים עם אורחים. בגלל זה אתה לא יכול, זה הפך, כדי להפוך את הנורמה שיכולה להוביל פיטורים. זה חייב להיות טוב יותר לומר מה בכנות הודיעה על ידי רמת מיומנות השפה, אז הממשל יהיה סוף סוף מודע לכך שאתה צריך זמן אימון.

    דרישות עבור צרכנים ותנאי עבודה באיטליה

    כדי, באופן כללי, לעבוד על הצריכה באיטליה, יש צורך להיות מעל 18 ואת הפריטים של 30 שנה, שיש, כפי שכולם אומרים, מראה יפה וחום דק.

    האחריות הן:

  • עבודה על הצריכה (פעילה או, coc אנשים רבים חושבים פסיבי).
  • דיסקו פעמים. אלה הם כגון שופט לבוא לידי ביטוי, הריקוד הפסקות, כאשר קונסורית הולכת לריקוד ולעשות מסיבית. חציר דיסקו הם 5-6 פעמים לכל שינוי. אני באמת רוצה להדגיש את מה שהם צריכים כדי ליצור אווירה כיף משותף המקומי.
  • מה שנראה לדאוג לקריטריון של עבודה, אז אתה יכול לנסוע רק 1 חודש. יש לומר כי אשרת שנגן יגיע שימושי. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב כי אחד העבודה ב Etolean Localax היא להחזיק את הערב. והנערה לא צריכה לומר שהמשכורת ב -1 ימים של עבודה, הבנות לא שולמו. אם הצרכן יעבוד במשך חודש, כמה אנשים חושבים, נמנעו את הכספים יוחזרו אליה. במקרה זה, אם הילדה מחליטה ללכת קודם, הערב גם נשאר הבעלים של המוסד.

    אישה נסיעות אישה משלמת את עצמה. הבעלים של המוסד לוקח את העלויות רק עבור לינה. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל באופן מסורתי זה דירות נהדר עם כל הנוחיות. הכל כועס על העובדה שהשינוי מתחיל בשעה 10:00, והוא מעל 5-6 בבוקר. לא לכל אחד לא סוד עד היום - פעם בשבוע. ישנם נורמות על הצריכה, בכל מוסד הם אישיים. בממוצע, זהו 70 קונסולות למשך שבועיים. כמעט כל המנעולים גם אוסרים על העובדים להשתמש בטלפונים. חריגה - כניסתה של הטלפון כמתרגם.

    כמה צרכנים עשויים להיות מובהרים ב Itala

    שחייה באירופה, כפי שכולם יודעים ראוי:

  • ישנם שני פורמטים של רובוטים: בשיעור ואחוז. במקרה הראשון, צ'ן וסראטה, כפי שהיו, הם defold בנפרד. שים לב כי במקרה השני, הצרכן מקבל 50% של משקפיים וככל כמו חן ו serats.
  • שיעור תלוי במספר הצריכה שנעשתה. זה יכול להיות 50 או 100 יורו.
  • כולם כפי שכולם יודעים, אישה עצה, זה התחיל לעזוב לעצמו.
  • שכר לשלם 2 פעמים בחודש. כמה מקומיים מחושבים עם צרכנים כל יום.
  • עם, כמו רבים באים לידי ביטוי, אתה יכול להרוויח עבודה פעילה 1700 - 3000 יורו לחודש. ואפילו לא צריך לומר כי אירופה היא מקום טוב לעבוד בתחום הפנאי. כאילו זה לא היה מוזר, אבל הצריכה באיטליה לא רק סוף סוף להביא את ההכנסה הגבוהה ביותר, וזה נעשה, זה יהיה קרוב יותר להכיר את התרבות של זה.

    Просмотров: 105 | Добавил: morleyf50dkrugh | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar