09:36
אוננות ביחסים: איך לא להיכנס לאגדות הרשת

אוננות עד עכשיו נשאר נושא שנוי במחלוקת ומורכבת עבור היחסים. זוגות רבים אינם רוצים לקחת את זה סוג של פעילות מינית ולהאמין שרק מי שרוצה לשנות או לא מרוצה מהתפקיד של היום עוסקים בסיפוק עצמי. מחשבות כאלה מגיעות למקרה של היכרות עמוקה למדי עם הצהרות שגויות או אגדות שגויות.

התוכן של המאמר

1 אגדות ועובדות על אוננות

כדי צער, אנשים ולא חושבים שאוננות יכולה להביא וליהנות אם היא לגמרי בצד השני. על למה "תענוג ידני" אינו בכבוד, ומה האגדות מקיף סביבו, לקרוא במאמר.

אגדות ועובדות על אוננות

סביב אוננות הוא מספר עצום של אגדות כי מפריעים להתפתחות של יחסים רגילים וחיי מין. עבור עצמו, היא אינה גורמת לבעיות רפואיות פסיכולוגיות, פיזיולוגיות או אחרות.

איסוף מקצועי רוצה לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. הם נדיבים ונכונים. רק זה לא הצדדים השימושיים היחידים בעת עבודה.

זה גם לא לשאת את הסיכון של מחלות איברי המין, הריון. אילו רגעים עיקריים אחרים צריכים לשמור בראש שלך?

אוננות לא גורם לכפות שעיר. מהתדירות של אוננות אינה תלויה בחדות הראייה או בהיעדרו. אקנה ואקנה - לא התוצאות של הדמיה עצמית. חבר אינו מופחת על ידי אוננות תכופה. הדגדגן אינו מאבד רגישות. סוג זה של הנאה אינו שולל את המוח ואינו גורם לירידת ערך של נפש. אוננות אינה גורמת לסרטן, אי פוריות, הורדת טון שרירים. אספקת הנאה לעצמך לא להפוך אותך perverts. אוננות אינה משמשת פרמיה של הומוסקסואליות או לסבית. שביעות רצון עצמית אינה מפרה את אורח החיים הרגיל בתוכנית החברתית. אוננות אינה בגידה.

כן, במיוחד דעות קדומות כאלה לעתים קרובות יש לשמוע. אבל זה רק חשיבה שגויה. למרבה המזל, מחקר מופגט על ידי מחזור: אוננות הטבות בריאות ויחסים.

עדיין סבל שמסין אחרי אוננות, סקס הופך להיות נורא. לא, זה לא כך. פעיל מאוד מעת לעת נדרש פעולה כדי לשחזר את זרימת הדם ואת שלמות העור.

משחקים איתך; Handjob או קצף; גירוי עצמאי; סיפוק עצמי.

עכשיו נדבר על העובדות שצריך להישמר בראש כל זוג. בפרט, זה ביסודו של הצעד של הפיתוח הראשוני של היחסים או לאחר הנישואין:

אנשים מאוננים, גם אם הם נשואים, מערכות יחסים; רבים מבולבלים לעשות את זה, כי הם היו מושפלים או נעלבים על ידי שותפים שאינם בפועל אוננות; תדירות אוננות בכלל שונה (מצגת אחת אינה קיימת בחשבון זה); אוננות מסייעת למצוא רשימה של העדפות, לברר טוב יותר את הגוף שלך (ביסודו של גבירותיי); אוננות משמש לעתים קרובות כדי להסיר את המתח (לוגן לבוקופוף, דוקטור לפילוסופיה, סקסולוג ומורה מין קרא על כך; אנשים מסוימים נופלים לצפות בפורנו עבור עצמית nool (זה לא מזיק אם הוא אינו מונע פיתוח של מערכות יחסים); רק כדי שתוכל להחליט אם להציג את השותף שלך על אוננות או לא; במקרה כלשהו, ​​שחזור מופיעים עם ההישג של אורגזמה (עם פעילות מיותרת עם אוננות, תדירות יותר מ -20 פעמים ביום).

אם סדק הוקם בחיים אינטימיים עקב אוננות של 1 משותפים, אז עדיף ליצור קשר sexopathologist. התייעצויות עדיפות לשלב: אישי עם זוגות.

אנשים, מאמינים עמוקים, או אלה שנפלו תחת שליטה רצינית של מוכר, ההורים מותאמים ברצינות. הם משוכנעים היטב כי אוננות לא מביאה שום דבר טוב וחטא. אבל עם גישה מוסמכת ומצבים כאלה ניתן לשנות.

מומלץ גם לשקול מחדש את העיניים שלהם לא אוננות לאנשים ביחס.

תוכנית איסוף שהוכנו לשתף פעולה עם האנשים העשירים של ישראל. הם חסרי עניין ועדינים. עם זאת, אלה לא רק נקודות חיוביות בעת עבודה.

אז לא לסגור את החיים הסקסיים שלך, ביסודו לשתף את הרצונות שלך ואת הרגשות עכשיו. זה חל גם על שביעות רצון עצמית.

אם כבר מדברים על סיכונים פיזיים של אוננות, ניתן לציין כי אוננות גס, עם הקדמה של צעצועי מין (מכני), יכול לגרום לגירוי בעור, לשבור את כלי הדם של אזור המפשעה, פציעה. תביעות של סיפוק עצמי עזרה לא רק לחשוף את גופם, לגלות את עצמך, כדי לעורר את הגוף כדי לזכור רגשות ונוגעים. יש צורך בגברות עם סף רגישות לא איכרים עם חוקה מינית נמוכה.איך עוד נקרא שיטת "אהבה": דירות דיסקרטיות במרכז

Просмотров: 109 | Добавил: morleyf50dkrugh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar