17:23
אילו בנות לוקחות את הפנים האליטה של ​​עיסוי ארוטי

יוקרה ארוטי סלוני עיסוי עבודה לגברים, נשים וזוגות. יש גישה מיוחדת כלפי המבקרים. האורחים ממוקמים בחדרים יפים. מחירים עבור עסיסי שירותים גבוהים יותר מאשר בסלונים רגילים. שכר U אפילו העובדים ראויים. לכן, מאשוסים רבים חולמים להיות חלק ממכון VIP. אבל להגיע לעבודה אחרת לא קל.

איך ללכת לעבודה בפנים של עיסוי ארוטי עלית

אתה יכול לשנות את הלימודים בסלון עם מצב ה- WIP. בדרך כלל, מנהל רק לעתים נדירות מגיב אותיות כאלה. הראיון האישי מוערך. את הצ'אט עם הבעלים של טרקלין VIP או סגן ניתן לשלוח בתיאום מראש. קל יותר לעלות על השיחה אם מישהו ממליץ על מעסה.

בראיון, הילדה תביא שאלות שונות, קצת מאוד פרובוקטיבי. מנהל מערכת נוספת מושך תשומת לב לנקודות הבאות: נערות ליווי באילת

  • זמינות של מסמכים חינוכיים, ברוכים הבאים רפואי. הקורסים בסוגים שונים של עיסוי נספרים.
  • ניסיון בעבודה. ללמד נערות חדשות ללא ידע בתחום זה היא בעייתית. המנהלים מעוניינים עובדים מומחים הזקוקים להסביר כמה ניואנסים.
  • טוב מטופל מראה אטרקטיבי. אין דמי יופי ספציפיים. התלוי העתידי חייב להיות תכונות נעימות, ידיים מתוחזקות היטב, צורות יפות של הגוף. אין צורך לשכוח כי כמה מפגשי עיסוי מתרחשים עם כמות מינימלית של בגדים.
  • חברה, היכולת לשלוט ברגשות שלך. המבקרים במפעלי VIP הם לעתים קרובות קפריזית ומאתגר. אתה חייב להיות מסוגל למנוע קונפליקטים ולהיות מסוגל להגדיר את הלקוח החיובי.
  • Ksyusha היה צריך ללכת אל העיסוק מוסקבה סלון. בפעם הראשונה שהמנהל לא אהב את הנערה שכחה את המסמכים בחינוך ואמרה בדיחה לא מוצלחת. בפעם השנייה כי קסניה הגיע לראיון על המלצת עובד מומחה של המוסד. Anya היה צריך ללכת לצו, התבקש למצוא תחליף ראוי. אז ksyusha ישב שוב לפני מנהל קפדני. הפעם הציע אדם להראות כישורים מעשיים על עצמו. הם הלכו לחדר האורחים.

    נערות ליווי באילת

    קטגוריות ... נוער וקרסו...

    Ksenia מופתע לטובה על ידי מנהל ושיב כראוי לשאלה פרובוקטיבית על שירותים אינטימיים במקום העבודה. קשרים מיניים בסלונים עם מצב ה- VIP תמיד מצלצלים. להפרת פיטורין כללי המועדון.

    כמה מעסים מגיעים סלוני VIP

    אלנה עבדה בתערוכה של סנט פטרסבורג במשך שלוש שנים. הלקוחות העיקריים שלו - סגנים, בעלי במלון, אנשי עסקים, יזמים זרים. עיסוי הפשוט ביותר הוא בסלון 5500 שלהם רובל. הנערה מקבלת 45% מהעלות. הנה מה שהוא מדבר על עבודתו של אלנה:

    "בהתחלה קיבלתי 25% מהמחיר של הפגישה. השנה עבדה בשיעור זה, הרווחים היו 60-80 אלף. רובל. הילדה מומלץ להתחיל את הקורסים על טכניקות עיסוי ארוטי חדש. התחלתי להעמיק יותר עמוק. שנה לאחר מכן, מנהל המנהל הרים 45% הימור. הרשומה בשבילי היא פחות מ 2 שבועות. כמה זרים הם ביסודו נעלם לי במהלך נסיעות העסק שלנו. אפילו למדתי אנגלית, קל יותר לתקשר עם אורחים ממדינות אחרות. עכשיו אני מקבל יותר מ 150,000 בכל חודש. רובל. אני בן 25 ואני לא רוצה לשנות שום דבר ". נערות ליווי באילת

    בסלוני עילית אחרים, השכר של בנות על 140-160 אלף. רובלים לחודש. תורתו במוסדות כאלה לא. הצוות מוצג דרישות קפדניות.

    אם יש לך הזדמנות להגיע לראיון בסלון עיסוי ארוטי VIP, אז אתה לא צריך לאבד את האפשרות. ישנם תנאים אידיאליים לעבודה, מבקרים נעימים ושכר גבוה.

    Просмотров: 107 | Добавил: morleyf50dkrugh | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar